Ogólne Warunki Handlowe (algemene voorwaarden)

Niniejsza witryna internetowa jest zarządzana przez Warsu.pl. Na całej stronie terminy „my”, „nas”, „nasze” oraz „przedsiębiorca” odnoszą się do Warsu.pl. Warsu.pl udostępnia tę stronę internetową – w tym wszystkie informacje, narzędzia i usługi – Państwu, użytkownikowi, pod warunkiem akceptacji wszystkich warunków, zasad i powiadomień zawartych w niniejszym dokumencie.

Odwiedzając naszą stronę i/lub dokonując zakupu, korzystasz z naszej „Usługi” i zgadzasz się na przestrzeganie niniejszych Ogólnych Warunków („Warunki świadczenia usług”, „Warunki”), w tym dodatkowych warunków i zasad, do których odnosimy się w tym dokumencie lub które są dostępne poprzez hiperłącza. Warunki te dotyczą wszystkich użytkowników strony, w tym m.in. przeglądających, dostawców, klientów, sprzedawców oraz twórców treści.

Prosimy o uważne przeczytanie niniejszych Warunków przed rozpoczęciem korzystania z naszej strony. Jeśli nie zgadasz się z jakąkolwiek częścią niniejszego regulaminu, nie możesz korzystać z usług ani uzyskać dostępu do strony.

Nasz sklep jest hostowany na platformie Shopify Inc., która udostępnia nam narzędzia e-commerce umożliwiające sprzedaż produktów i usług.

ARTYKUŁ 1 – DEFINICJE

Okres odstąpienia: okres, w którym konsument może odstąpić od umowy na odległość.
Konsument: osoba fizyczna, która nie działa w ramach działalności gospodarczej.
Dzień: 01-10-2022
Umowa długoterminowa: seria dostaw produktów/usług realizowanych w czasie.
Trwały nośnik danych: nośnik umożliwiający zapisanie danych w sposób trwały.
Prawo odstąpienia: możliwość zwrócenia produktu w okresie odstąpienia.
Przedsiębiorca: Warsu.pl
Umowa na odległość: umowa zawarta bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
Środek komunikacji na odległość: metoda zawierania umów bez obecności stron.
Regulamin: niniejszy dokument.

ARTYKUŁ 2 – IDENTYFIKACJA PRZEDSIĘBIORCY

E-mail: info@Warsu.pl
KVK: 87672537
VAT: NL004464583B09
Adres: Strevelsweg 700, 3083AS Rotterdam
(To nie jest adres zwrotów ani adres wizytowy. Zwroty wysłane na ten adres nie będą refundowane.)

ARTYKUŁ 3 – ZASTOSOWANIE

  1. Niniejsze Warunki mają zastosowanie do każdego zamówienia i każdej umowy na odległość zawartej między konsumentem a przedsiębiorcą.

  2. Konsument otrzymuje Regulamin przed zawarciem umowy. Jeśli nie jest to możliwe, przedsiębiorca informuje, gdzie dokument można pobrać i przechowywać.

  3. Jeżeli umowa zawierana jest elektronicznie, konsument otrzymuje Regulamin w formie umożliwiającej zapisanie go na trwałym nośniku danych.

  4. W przypadku sprzeczności między regulaminami, konsument ma prawo powołać się na wersję najbardziej korzystną dla niego.

  5. Jeśli jakiekolwiek postanowienie zostanie uznane za nieważne, reszta regulaminu pozostaje w mocy.

  6. Sytuacje nieuregulowane będą interpretowane zgodnie z duchem niniejszego Regulaminu.

  7. Niejasności co do interpretacji będą rozstrzygane zgodnie z jego celem i treścią.


ARTYKUŁ 4 – OFERTA

  1. Oferta o ograniczonej ważności wyraźnie to wskazuje.

  2. Oferta jest niewiążąca – przedsiębiorca może ją zmienić.

  3. Opisy produktów są dokładne. Zdjęcia odzwierciedlają stan rzeczywisty.

  4. Oczywiste błędy nie wiążą przedsiębiorcy.

  5. Informacje w ofercie obejmują m.in.:

    • cenę (wyłączając cło i VAT importowy, pobierane przez firmę kurierską),

    • koszty wysyłki,

    • sposób zawarcia umowy,

    • informację o prawie odstąpienia,

    • sposób płatności i dostawy,

    • okres ważności ceny,

    • języki dostępne w procesie zakupu,

    • kody postępowania,

    • w przypadku produktów: dostępne rozmiary, kolory i materiały.

ARTYKUŁ 5 – UMOWA

  1. Umowa zostaje zawarta z chwilą zaakceptowania oferty przez konsumenta.

  2. Jeśli złożono zamówienie elektronicznie, przedsiębiorca wysyła potwierdzenie.

  3. Przedsiębiorca zabezpiecza proces zamówienia i płatności.

  4. Przedsiębiorca może odmówić realizacji zamówienia, jeśli analiza ryzyka wskazuje na niespełnienie obowiązków płatniczych.

  5. Konsument otrzymuje po zawarciu umowy:

    • adres do reklamacji,

    • informacje o prawie odstąpienia,

    • informacje o gwarancji,

    • warunki rozwiązania umowy długoterminowej.

  6. Dostępność produktów jest warunkiem zawarcia umowy.


ARTYKUŁ 6 – PRAWO ODSTĄPIENIA

  1. Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

  2. Produkt może zostać sprawdzony jedynie w zakresie pozwalającym ocenić jego charakter.

  3. Konsument zgłasza odstąpienie pisemnie/e-mailem.

  4. Konsument odsyła produkt w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu.

  5. Brak zwrotu w terminie oznacza brak odstąpienia.


ARTYKUŁ 7 – KOSZTY W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA

  1. Koszty odesłania produktu ponosi konsument.

  2. Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu lub potwierdzenia wysyłki.


ARTYKUŁ 8 – WYŁĄCZENIE PRAWA ODSTĄPIENIA

Wyłączenie jest możliwe m.in. dla produktów:

  • wykonanych na zamówienie,

  • o charakterze osobistym,

  • które szybko się psują,

  • których opakowanie higieniczne zostało naruszone,

  • nagrań audio/wideo po usunięciu plomby.

oraz usług dotyczących:

  • zakwaterowania, transportu, gastronomii lub rekreacji w oznaczonym terminie,

  • usług rozpoczętych za zgodą konsumenta przed końcem okresu odstąpienia.


ARTYKUŁ 9 – CENA

  1. Przedsiębiorca może zmieniać ceny, w tym z powodu zmiany stawek VAT.

  2. Produkty zależne od rynku mogą mieć zmienne ceny.

  3. Podwyżki cen w ciągu 3 miesięcy są możliwe tylko, gdy wynikają z przepisów prawa.

  4. Z uwagi na wysyłkę spoza UE – VAT importowy i opłaty celne pobiera kurier.

  5. Błędy cenowe nie zobowiązują przedsiębiorcy do dostawy.


ARTYKUŁ 10 – ZGODNOŚĆ I GWARANCJA

  1. Produkt musi być zgodny z opisem i warunkami umowy.

  2. Gwarancja producenta nie ogranicza praw konsumenta.

  3. Wady należy zgłosić w ciągu 14 dni od dostawy.

  4. Gwarancja nie obowiązuje, gdy:

    • produkt był modyfikowany,

    • był używany niezgodnie z instrukcją,

    • uszkodzenia wynikają z wymagań prawa.


ARTYKUŁ 11 – DANE OSOBOWE

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności.


ARTYKUŁ 12 – BŁĘDY, NIEŚCISŁOŚCI I POMINIĘCIA

  1. Mogą pojawić się błędy w opisach, cenach, promocjach, dostępności itp.

  2. Przedsiębiorca ma prawo je poprawić lub anulować zamówienia, jeśli dane były nieprawidłowe.

  3. Przedsiębiorca nie ma obowiązku aktualizowania informacji, o ile prawo tego nie wymaga.


ARTYKUŁ 13 – ZMIANY WARUNKÓW

  1. Najnowsza wersja Warunków jest zawsze dostępna na tej stronie.

  2. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Warunków.

  3. Korzystanie ze strony po zmianach oznacza ich akceptację.